Son dakika | Bahçeli Akın Gürlek’e sahip çıktı

Haftalık grup toplantısında konuşan Bahçeli, Avrupa Parlamentosu’nun Türkiye raporunda Akın Gürlek’e de yaptırım içeren raporuna tepki gösterdi: “Avrupa, yıllardır Türkiye’ye demokrasi, hukuk, güvenlik ve dış politika dersi vermeye kalkmakta; rapor kılıfına sokulmuş ithamları, yaptırım imaları ile süslenmiş tehditleri, Türk ve Türkiye karşıtı muhaliflerin bayatlamış ezberlerini ısrarla tedavüle sürmektedir. Yani Avrupa, kendi evinin duvarındaki çatlağı görmüş fakat hala Türkiye’nin kapısına rapor çevirme hevesinden vazgeçmemiştir. Kendi zaaf ve basiretsizliklerini örtmek için rapor kumaşından yanlışlarına perde biçmeye, itham ipliği ile tazyik nakışı işlemeye, çifte standart söküğünü insan hakları türküleriyle yamamaya çalışmaktadır. Ne var ki bu yamalı bohçadan ne hakikat çıkar, ne hakkaniyet çıkar,…

Ne Dünya’dayız ne Avrupa’da

Dünyadan da Avrupa’dan da elendik.Dünya derken futboldan söz ediyorum elbette. Yani hayattaki en önemli meseleden. Kazanamadık ama bi sorun neden kazanamadık. TFF başkanı nedenini şahane anlatmış: “Teknik olarak eleştiriyorsunuz da Merih’in son anda vurduğu top direğin yanından dışarı çıkmasa şu anda farklı şeyler konuşuyorduk. Onun için bunlara takılmayalım Bu kadar özveriyle takımına sahip çıkan 85 milyon insanı başarı yakalayarak sevindirmek isterdik. Ama her şerde hayır vardır, her hayırda da bir şer vardır; Cenab-ı Allah nasip etmedi.” İnanın aynı şeyi ben de düşündüm! O top direğin yanından çıkmasa olmaz mıydı!Mesela kaleyi iki yandan birer metre genişletseler, şutların çoğu kaleyi bulurdu. Ama…