Beko Bayisinde Teslimat Sorunu İsyanı

Beko Bayisinde Yaşanan Problemler Vatandaşları Mağdur Etti

İzmir’in Karşıyaka ilçesinde bulunan bir Beko bayisinde alışveriş yapan vatandaşlar, uzun süredir ürünlerini teslim alamadıkları için mağdur durumda. Mağaza önünde toplanan vatandaşlar, kepenklerin kapalı olmasının ardında “Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız” yazısı olduğunu fark ettiler. Düğün hazırlığı yapan bazı vatandaşlar, ödedikleri on binlerce lira karşılığında hiçbir ürün alamayanlar arasında yer alıyor. Beko’dan bir açıklama ve çözüm talep eden mağdurlar, yaşadıkları mağduriyetin giderilmesini istiyorlar.

Karşıyaka’daki Beko bayisinden buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve kurutma makinesi gibi beyaz eşyalar satın alan vatandaşlar, teslimat konusunda sıkıntılar yaşamaya başladı. Mağazaya ulaşmaya çalışan vatandaşlar, ne mağaza çalışanlarına ne de yetkililere ulaşabildiler. Telefonlara cevap verilmediği gibi mağazaya gidildiğinde kepenkler kapalı ve ‘Sağlık sorunları nedeniyle 1 Ağustos’a kadar kapalıyız’ yazısı yer alıyordu. Mağdurlar, Beko’nun müşteri hizmetlerinden de bekledikleri yardımı alamadıklarını dile getirdiler.

Dün akşam mağaza önünde toplanan mağdurlar, yaşadıkları sorunu gidermek adına hem markaya hem de kamuoyuna seslendiler. Mağaza çalışanlarına ve yöneticilere ulaşamamanın verdiği sıkıntıyı dile getiren vatandaşlar, Beko gibi büyük bir markanın bu durumu göz ardı etmemesi gerektiğini vurguladılar. Mağdurlardan Kubilay Duman, yaşadıkları sıkıntılarını şu sözlerle dile getirdi: “Beko gibi bir dünya markasının bizim sorunlarımıza yanıt vereceğini tahmin ediyorduk ancak müşteri hizmetleri olayı kısa cevaplarla geçiştirmeye çalışıyor. Bu durum, dünya çapında saygın bir markaya yakışmıyor. Buradaki mağdurların birçoğu düğün hazırlığı yapan insanlar. Kısıtlı bütçelerle bu eşyaları aldılar. Ben de onlardan biriyim. Devlet büyüklerimize de durumu iletmek istiyorum.”

Yakın zamanda evlenecek olmasına rağmen eşyalarını teslim alamayan Hatice Öner Bilge adlı bir vatandaş, yaşadıkları hakkında şunları söyledi: “Aramızda yaklaşık 10 gün sonra, 1 ay sonra düğünü olacak insanlar var. Sabah geldiğimizde insanlar kapıyı açıp, içeri girip eşyalarını almak istiyorlardı. Çok doğal olarak insanlar parasını verdikleri ürüne ulaşmaya çalışıyorlar. Biz şu kapıyı kırarak içeri girmek istemedik. Beko’nun buna bir çözüm bulması lazım. İnsanlar düğün süreçlerinde zaten yeterince stresli ve zor durumdalar. İnsanlar buraya bu markaya güvenerek geldi. Kişinin nerede olduğu belli değil. Bize bir an önce yardım edilmesini istiyoruz.”

Vatandaşlar, yaşadıkları sorunu çözmek için savcılığa ve Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundular. – İZMİR

Related Posts

Merkez Bankası borcunu ödeyemeyene tavsiye verdi: Borçlar katlandı!

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası “herkes için ekonomi” sitesi üzerinden “Yapılandırma nedir?” başlıklı yeni bir video yayımladı. Banka, borcunu ödemekte zorlananlara daha uzun vadeli kredi alıp borcunu daha kolay ödenebileceğine yönelik bilgi paylaşırken ödenecek toplam paranın ne kadar arttığınaysa değinmedi. Yapılandırma sonunda borçlar katlandı.

ASKON’dan İş Geliştirme Toplantısı

ASKON Denizli ve Aydın şubeleri, işbirliğini artırmak için toplantı düzenledi.

Türkiye-Tacikistan Ekonomik İlişkileri Güçleniyor

MÜSİAD programında Türkiye-Tacikistan ilişkileri ve ekonomik iş birliğinin artışı vurgulandı.

Germencik’te Zincir Market Denetimleri Yapıldı

Aydın’ın Germencik ilçesinde, belediye ekipleri vatandaşların sağlığını ve ekonomik güvenliğini korumak amacıyla zincir marketlerde denetimler gerçekleştirdi. Fiyatlar, son kullanma tarihleri ve hijyen şartları incelendi.

Küresel piyasalarda belirsizlik: Fed’in faiz kararı bekleniyor! (16 Temmuz 2025)

Dünya ekonomilerinin çoğu enflasyon ve resesyon riskleri arasında denge arayışını sürdürürken, ABD’nin tarifeleri ekonomik göstergelerde etkisini göstermeye başladı. ABD’de açıklanan enflasyon verileri, tarifelerin etkisinin sınırlı ölçüde …

Ürün ambalajları küçülüyor ve hafifliyor ama fiyatlar aynı kalıyor: Bir ülke bu uygulamaya “dur” dedi

Hiç yumuşatıcı alıp normalden daha hafif olduğunu fark ettiniz mi? Ya da krep pişirmeye başlamadan önce bir kilo un? Belki de cam silecek suyunuzun etkisi eskisinden biraz daha kısa sürüyordur? Tüm bunlar, ürün paketlerinin küçülüp hafiflemesi ve …